jag har aldrig träffat en person som är så lik mig som du


 jag har chillat, galet mycket.

Jag har inte orkat göra ett skit! Och det är så jävla skönt att vakna på morgonen och inse att man inte har några planer för dagen. Att inte vara uttråkad. för det var jävligt längesedan som jag var uttråkad. Jag har relaxat till max nu, så jag är redy for schoool så att säga. fast... det är inte så att jag vill tillbaka till skolan. nej nej, usch och fy och blä. 

Helgen är slut och  Imorgon sätter en ny termin i skolan igång, jag är så sjukt opepp man kan bli. Jag behöver åka utomlands, upptäcka världen, se andra saker. Om jag är uttråkad på någonting så är det skolan, för jag är uttråkad på att ha saker att göra hela tiden. skoltrött är ordet. skoltrött. men skitsamma, life goes on efteråt eller hur? Såvida jag inte dör innan och inser att jag har slösat bort halva mitt liv i skolan... för det är ju typ det man lägger sin tid på. man vaknar 07.00 går till skolan är där till 3 - 4 går hem pluggar till läxor/prov/inlämningar, går och lägger sig. När man inte lever med skolan sover man eller gör annat på helgerna, fast helgerna kan också gå åt till plugg.

nu har jag tråkat ut er riktigt ordentligt om min åsikt om skolan, det finns ju folk som tycker om att gå i skolan också! Kul för er :) ta vara på tiden! najs... Jag skulle också vilja älska skolan.

Nu ska jag spela harrypotter dataspel, hehe

jag undrar hur du fick mig att skratta så
så som ingen, ingen annan har gjort
inte en minut skulle vara tråkig med dig

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0