Its so hard to let you go

Nu har jag kollat på 300! Grymt bra film, och äckligt bra gjord. Snuskigt äkta va de. Haha gud va allt e äckligt idag då:D Rekomenderas starkt! Aja som ni ser där under så hittade jag lite skit i kalmar idag. Nu e jag så pank som man kan bli! Seriöst jag har typ 24 kr kvar, i mynt.. + att jag köpte ett rätt dyrt armband som jag inte pallade testa. När jag kom hem kanske jag upptäckte att jag uppskattat min hand lite för mkt. Armbandet var sjävlklart skitstort, tappar fan de när jag har på mej de? Det e ju skitfitn så behåller de ändå hehe. Efter de så har jag suttit här hemma o drygat mej lite, svultit o dragit hem till en liten stackare o hjälpa till att fixa mat till den lille klenisen-.-' Var väl där ett tag sen drog jaghem o kollade på film som sagt:D 
 Förresten så är jag inte pank :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kopierar du inlägg som andra har gjort ? :S

2010-01-12 @ 22:31:46
URL: http://elinaapersson.blogg.se/
Postat av: Bambi

300 är inte bra. <: Man ser att allt är fejk och det är överdrivet mycket blod.

Överdrivet mycket blod ska det finnas i skräck, inte i vad nu 300 kategoriseras som. <:

2010-01-19 @ 09:37:25
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0