Trött och hungrig <3



  Kom hem nyss från trollhättan.  Är jätte trött,Köpte massa kläder o så. Det enda jag vill just nu är Jul lov fast det är en månad kvar :(..
Just nu siter jag vid datan i mitt rum och lyssnar på Black Eyed Peas - Boom boom Pow heter låten och ikväll klockan 22:00 ska jag kolla på Paradise hotel :D Jag hoppas Att Franceska Vinner hela skiten och jag hoppas Catja och Andreas inte vinner iallafall..   Hihi sen så  ska jag inte göra något mer ikväll ska bara ta det lugn. Är hungrig Också vi skulle äta på Max jag och mina jobbiga små kusiner men när min kusin såg hennes klasskamrat så sa hon till mig nej jag vill hem jag vill inte äta här sa hon bah :S åh jag är så arg fast jag visade inte till henne för kanske hon kommer o säga till hennes föräldrar att jag blev arg på henne XD Jag hoppas att den dära personen som jag såg på bokia jobbar där fortffarande eller  praktiserar :D

Aja Ska försöka sticka ägg :D det är ju det enda jag kan laga  XD jag lagar inte mat hemma så haller.. Och jag orkar inte gå till hemköp  och köpa kyckling heller är jätte trött.. Så det blir nog Ägg och Ris ikväll :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0