mätt - Skönhettävling, etc..


  - Usch Nu är jag jätte mätt :O har ätit jätte mycket (a) först så åt jag kyckling med ris sen så  bakade min styvpappa och det va jätte gött..  Så nu sitter jga här vid datan och är jätte mätt haha :D ska nog lägga mig en liten stund sen så ska jag kolla på Paradise Hotel ikväll klockan 10 :D Kollade nyss på Miss Earth 2009  och det va vann är Brazil. Hon va ju bra liksom :)
Imorgon är det skolan igen :( jag börjar klockan kvart över 8 så jag måste vaknde klockan 5 för att förberedda mig, för om jag ska vakna klockan 6 så hinner jag ju inte o äta och så för jag måste ta den bussen som går 10 över 7. Det är jätte jobbigt o vakna på morgonen man vill ju sova mer liksom :D imorgon har jag bara 3 media lektion för jag går på media program :)  Gött att jag slutar tidigt iallafall jag slutar 13:40 sen så ska jag nog till stan i trollhättan och shoppa lite :) Sen så får vi se va som händer imorgon, kanske jag ska gå ut och ta kort också. Ska lägga mig en liten stund :) See ya. Kanske ska skriva lite gran innan jag lägger mig ikväll med :) 






Kommentarer
Postat av: Jessica andersson

det finns olika hemsidor man kan bli medlem på så ska man göra olika saker för att tjäna pengar.. det finns tex. bubbleroom.se, woopa.se :)

2009-11-22 @ 19:45:36
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej :D

2009-11-22 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0