Hello Im back..

Söndag:

Hallå hallå där :D är tillbaka nu så ska skriva varje dag  :) Förlåt om jag har inte skrivit dom senaste dagarna.. orkade inte liksom, och jag hade jätte mycket o göra pluggade o så..
Tre veckor kvar tills det är jul lov gött gött :D Hi hi skönt iallafall med lite lov orkar inte  ha massa läxor o så :)
Idag har jag varit i trollhättan och kollade  på min moster och hennes kille, dom dansade gammaldags eller va det nu heter på odens. Sen så kom mina två andra moster och mina två små kusiner.. dom kollade också. Efter det så gick vi o pratade med min moster som dansade och hennes man, tyckte dom dansade väll bra men det är inte min typ av dans XD Efter det så åkte mina kusiner och deras mamma och jag och dom andra åkte till max och åt, jag valde big mac såklart :D haha Så vi åt där o så.. sen så sa min mosters man att han är inte nojd med max så efter max ska vi till andra restaurang o dricka kaffe o tårta XD så vi åkte ditt då uppe fast jag vet inte va den heter :S haha! sp vi pratade lite o så det är väll kul.,. sen så kollade vi kläder o massa!!!
sen så åkte vi hem..

Lördag:

  Har sovit hos mina kusiner på fredag kväll.. för vi ska åka till göteborg tidigt på morgonen.. så vaknade klockan sex då  sen jag mamma o min styv pappa åkte till göteborg, vi kollade på mediamark det är en affär nära göteborg.. vi kollade på massa grejer typ mobil camera o sånt,.. det var en stor affär.. efter det så åkte vi till ikea och köpte korv med bröd :D det va jätte gött. jag och min styv pappa skrattade när 1 kille köpte massa korvar :S haha... Sen när vi va ute så såg jag tvä hästar.. först så trodde jag att dom va häst men när pappa sa till mig att det va inte häst så  skrattade jag lite :D han sa att det va är ÅSNA :D haha.. När vi va på väg hem så körde vi till mina kusiner och hämtade isabelle för vi skulle åka o kolla på idol i överby med min andra moster och hennes man. fast när vi va där så finns det ju ingen idol och det finns inte så mycket folk.. så vi frågade dom och dom sa att det finns ingen idol då och idol kommer den 5 december :S va sur min kusin blev haha :D sen efter det så körde min moster man mig hem..

Fredag :

Well Har varit på skolan gjorde provet på samhäll jag gjorde den klart och hoppas det får räcka... Sen när jag kom hem så åkte vi till överby och kolla på min kusin för hon o hennes klasskamrat ska sjunga :)Sen åkte vi hem och jag pluggade o så!

Snart ska jga lägga mig skolan igen imorgon :( och paradise hotel börjar klockan 22:00 så :)Jag hejar fortffarande på franceska :D hoppas hon vinner :D haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0