Följ min blogg med bloglovin

 Jag börjar älska bloggen nu :D fast jag vet inte va jag ska skriva :S det blir ju så tråkigt när man inte skriver mycket :/ 
Mhm ska väll säga att förra veckan har jag inte varit på skolan för att jag är sjuk :/ jag va förskyld och hostar jag kräktes också två gånger på skolan usch... Men nu mår jag bättre iallafall :/ Den här veckan som kommer så ska vi vaccinera oss på skolan, mot svininfluensa jag vill inte göra det verkligen men jag måste säger mina föräldrar och så. Jag blir så nervös och jag hatar o vaccinera mig :/ har haft ungefär 4 vaccination nu :(.  Sen efter det så blir man ju sjuk också :/ Fick höra att vi har mycket o göra på skolan mycket läxor o så :S Åh jag har inte gjort svenska artikel jag vet inte ens hur man gör fast insändaren är jag klart. Sen på engelskan så måste vi läsa en bok och  jag har inte läs klart boken sen har vi matte prov jag har inte en aning va som kommer på provet, jag hatar matte usch är inte så bra på det. Jag hoppas jag kommer o klara det iallafall, vill inte få ig i nåt ämne sen på samhäll så ska vi skriva den dära om Eu jag vet inte va dom gjorde föra veckan för jag va ju sjuk :) Aja men hoppas det blir bra. sen en sak till engelskan ska vi redovisa nästa vecka Jag och min partner valde Afrika vi ska redovisa om afrika och hur dom började prata Engelska och vi ska berätta framför klassen :S och det klarar jag inte. Jag  blir nervös o så när jag står framför klassen eller pratar inför klassen .. Jag får panik då.... Aja ska skriva mer senare ska koka ägg nu eller dom dära små korvar vet inte va dom heter XD. Bye!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag gillar Stefan och Jackis mest :P

2009-11-21 @ 19:40:48
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: peter

Men hoppas Franceska vinner :D Jackie är liksom bitch :S

2009-11-21 @ 20:32:08
URL: http://youngpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0