23 november

  Well Jag sitter vid datan och lyssnar på en låt som jag inte vet vad den heter XD den är jätte   bra faktist dom sjunger inte men låten är jätte bra :)
 Idag är det måndag slutade tidigt idag är så trött fyfan jag kunde inte sova i natt åh jag försökte sova, jag blundade o så men jag kan inte endå sova.. Har inte sovit nånting, sen så vaknade jag klockan 6 imorse.
Efter skolan så åkte jag lite till stan och shoppade lite. såg två jätte fina tröjor och då köpte jag dom :)  sen så köpte jag sol glass ögon den va jätte cool :DJag har massa fina kläder o så men det är sällan jag använder dom haha XD vet inte varför.
Jag längtar tills på jul lov nu om 3 och halv veckor jag vill bara ta det lugn och inte plugga eller göra så mycket! Hihi. Imorgon är det tisdag jag börjar lite sent iallafall har matte klockan 10:00 fast jag ska endå vakna tidigt imorgon, Jag vet inte ens va dom håller på med matte nu för jag har ju inte varit på skolan i en vecka för jag har varit sjuk.. Sen jag tror på torsdag så har vi Matte prov och jag vill inte få ig :( därför jag måste plugga mycket.. jag är inte så bra på matte så! jag har den dära gröna boken den är andra lättast och jag vill inte ha den dära blåa boken iallafall det är den lättaste.. känns som  om man har den blåa boken så är man så dum och kan inte matte XD haha tycker jag iallafall. Jag fick höra också att bok recension på engelska ska skriva på onsdag :O har jag läst någonting eller ? svaret är nej, jag har inte läst nåt än :P
Sen på Torsdag är det simning tillsammans med MP1B och Bygg Program 1a och guest what, jag tänker inte gå o simma jag vill inte det!! thats it :P

Aja ska äta nu bye bye  Paradise hotel ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Märta

sv: Tack, detsamma hurru! Haha usch samma här, kunde inte heller sova..

2009-11-24 @ 06:24:52
URL: http://heym.blogg.se/
Postat av: Jessica andersson

tack så mkt =)



hoppas du får bra på matteprovet!

2009-11-24 @ 13:25:48
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: jag

"Har inte sovit nånting, sen så vaknade jag klockan 6 imorse."



Hur kunde du vakna utan att ha sovit undrar jag då? :)

2009-11-26 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0