When tears come streaming down your face


 
   Älskar Låten :)

Det är faktist rätt mysigt att ligga i soffan och kolla ut på när det är så tråkigt väder XD  med brasan tänd och att inte behöva höra något speciellt mycket alls.. Det är det som är positiv liksom med att vara förskyld. Och man har ingen måsten + att det känns lite skönt att inte behöva ligga i sängen  som annars skulle jag ha gjort XD What to do  va gör ni då ? Just nu lyssnar jag på en bra musik stället innan jag ska  slappar vidare i soffan och kollar på en bra film! Hi hi När jag är endå inne på musik så skulle jag mer än någon just nu vilja ha biljetter till  Melissa hörn, Hon är grym. awesome åhhhhh.
Nu ska jag försöka slänga mig något o äta är också hungrig :O  Matlusen börjar komma sakta men  säkert efter några dagar uppehåll på den fronten!! Puss


Lyssna  på Erik Vinnarlåt!!!



Kommentarer
Postat av: elise

aw tack så mkt. de tog typ en hel dag att sitta och klistra i paint hahah. om man har photoshop e det lättare :P Kram

2009-12-12 @ 20:22:52
URL: http://copycuddle.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Du har redan skrivit det 3 ggr nu jag har fattat hehe

2009-12-12 @ 21:39:48
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0