Svinsprutan!


Det gör så ont... fyfan..   Har inte bloggat så mycket på grund av denhära sprutan...  jag sa till kompisar och pratade om denna sprutan och då sa jag till dem att  jag ska göra det på skolan eller aldrig asså om jag ska ta sprutan igår eller inte.. guest what ? dom är inte så dummma.. jag fick lite panik först när läkaren skulle ta sprutan i min arm jag sa vänta :D sen andades jag lite och så frågade hon om jag är beredd nu o så.. Efter Sprutan så gick det väll bra.. fast jag kunde inte sova i natt för det gjorde så ont... skulle stanna på skolan idag  för jag är förskyld o har ont men så sa jag till min mamma att jag ska till skolan stället för jag har daturkunskap prov :Dduktigt jag är :D
Jag ska plugga snart, sen så ska jag lägga mig lite och när klockan 21:00 så ska jag kolla på paradise hotel .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0