Söndag

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är för att mitt internet på något sätt har lagt av men nu fungerar det i alla fall. Men det dröjer väl inte länge förns det snart stängs av igen
Kvällens planer har inte bestämts än men vilket fall som helst blir det en söndag med massa mys. Känner att det är behövligt att ha en Söndag då man inte gör något speciellt.
Det slutar nog med att jag ska bara sitta vid datan och lägga mig i sängen :D ! 

Imorgon blir det först att dra sig mot moster där vi ska baka lussekatter och så. Sen bär det av till o hjälpa dom o sätta såna  på jul gran :D som ska bli riktigt kul (lite ironi i det hela). 

Måste nog vara det spralligaste barnet. Älskar hennes dans! hahah

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahah eller hur ;p

2009-12-22 @ 13:27:07
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0