Sista dagen innan jul lov :D

Jippie så skönt idag är det sista dagen innan jul lov  :D så gött börjar halv 10 idag och så slutar vi nog ungefär 13:00 först så har vi en timmar lektion idag sen lunch sen 30 minuter julmys och så  ska vi till aulan med några linje :D
Idag är jag jätte pigg vet inte varför XD somnade jätte tidigt igår och vaknade runt 4:41 imorse hihi!
Har ont fortffarande i munnen :( så jobbigt :(


HAha så jävla bra att andreas åkte ut på paradise hotel han är så kaxig liksom och tror att han är bäst!

Aja nu ska jag lägga mig lite i sängen sen så ska jag duscha o förbereder mig :D Ciao!!! och det blir nog igen o åka till mina kusiner i trllhättan o sova hos dom för vi ska till göteborg imorgon :( jag och mamma på morgonen! så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0