Redovisningen klart!

Usch är jätte trött har redovisat två gånger idag engelska och svenska jag va jätte nervös när jag redovisade svenska inför dom andra och jag redovisade bara med vårat lärare på engelska haha XD Fick väll bra betyg i svenskan, fast vårat engelska läraren sa inte nåt va  jag fick för betyg men jag klarade mig sa hon iallafall.. Nu är redovisningar färdigt iallafall tack gud! Måste plugga jätte mycket med matte för vi har prov nästa vecka måndag :S vill inte få ig vet ni väll :D!  Åt nyss Kycklingvingar och Ris. det va väll gott. imorgon är det lucia på skolan. klockan 11 så ska dom va på media lokalen sånt ska man hinna o kolla på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0