Önskelista



 Mhm jag tror jag ska göra som mina små kusiner gör, dom skriver en önskelista asså va dom vill ha som jul klappar haha :D  Så nu sitter jag här med 3 a4 men  punkter vad jag vill ha ? Jag börjar till och med på en tredje.. börja va det :D haha Sen så ska jag göra matte läxan  måste göra tills kapital 4 sen så ska jag göra repetition eller hur det nu stavas det XD För att på måndag nästa vecka har vi matte prov alla som går på ettan ska ha matte prov!! hoppas jag kommer o få g denna gången nu :(/ vill inte få ig..  Sen så måste jag  förbereda mig inför redovisningen på engelskan imorgon.. guest what? jag kan inte utan till  den dära vi ska berätta... för min partner kan man säga är ju tråkigt och så.. hon tror att hon kan allt :S  hon förkalrar ju inte ens va jag ska säga eller vem som ska säga så o så.. :S Kommer o bli katastrof imorgon med redovisningen det kan jag lova... Åhh jag vill byta partner men det är försent :( Sen jag har också redovisning igen på torsdag med svenskan.. ska berätta om music.. kommer o bli jätte nervös där också.. asså jag tycker inte om o stå framför alla :S  då kommer jga och bli nervös o får panik...haha visst det låter roligt :S även på drama varje gång vi ska sitta i en ring efter vi har lyssnat på musik.. så ska man ju berätta va man tänkte  o så.. varje gång  om det är min tur o säga så blir jag direkt skakigt o blir jätte nervös, Usch jag måste förbättra min självförtroende liksom!  men aja Men just nu är jag sugen på o äta donuts och dricka cola :D mums  hihi  Ska nog sova snart :/ börjar bli trött ska upp tidigt imorgon. :(

Kommentarer
Postat av: SOLINA

- :) :) haft en bra dag?

2009-12-08 @ 22:18:18
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: SOLINA

- Jaha ojdå stackaren. Jodå du klarar det. Själv älskar jag att redovisa, det är så kul! :)

2009-12-08 @ 22:38:47
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0