mina nyårslöfte

Ja ni människa ska bara säga en liten sak Min nyårslöfte är att jag ska böra banta typ träna o så :) inte på gym för då orkar jag itne XD liksom äta mindre o röra på sig mera..  och sen så ska jag nog Spara mera pengar inte köpa direkt varje gång dom ger mig pengar :D inte slösa bort pengar på onödiga saker! och sist men inte minns så ska jag   hjälpa och städa hemma XD haha fast jag inte orkar!!! för jag ska ju ha en egen lägenhet sen så ;) Och förresten jag måste börja o lära mig hur man lagar mat för jag kan ingenting när det gäller sånt hemma.. jag kan inte ens laga köttbollar XD jag kan bara koka ris och sticka ägg :) annars så köper jag mat  på affären när det finns ingen föräldrar som ska laga mat till mig :D  hihi


Nu ska jag gå och lägga mig och jag ska bråka med Richard Karlsson på mobilen (Smsa) hihi ska väcka honom XD Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0