Lets have it all

Nu har det gått ett halv år sedan jag började på Magnus Åberg Gymnasiet eller ja, Nästan iallafall. det är en väldigt lång tid men det känns som förra veckan bara. Dom dära tre första dagar gick fortare än jag hann blinka och nu är det snart jullov. Om ett halvår lite mer än ett halvår börjar jag tvåan och det kommer nya Små Nollor... Vart tog tiden vägen ? varför gick det så fort? Jag har lärt mig och så träffas nya människor som  verkat fina, men så fort jag lärt mig känna dom har de varit riktiga skithögar.
Jag är glad att jag valde MagnusÅberg iallafall för det är bäst :D haha Förtyp 4 månader eller 3 månader sedan vill jag bara byta linje till handel eller nåt annat för att jag vill inte gå med mina klasskamrat som jag har nu, men Sen efter ett tag så började jag trivas mera i klassen.Så nu vill jag inte byta linje :D Och jag ser fram emot att tillbringa två och ett halv år till med dom. Usch två¨och ett halv år till och det låter länge men det kommer antagligen bara svicha förbi innan jag hittar säga party typ!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har :D fortsätt skriva!

2009-12-09 @ 19:40:11
Postat av: jessica

läget med dig idag då? =P

2009-12-09 @ 20:03:37
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0