Just think about it.


 Vaknade nyss.. och klockan är runt 5:10 på morgonen... jag är förskyld och kan inte röra min höger hand :S för jag tog sprutan igår... , så antar att det blir ingen skolan idag och att jag ska bara vila mig :/ jag vill gå till skolan :( Men jag Har jätte ont i min arm o så.. och jag bara skriver på vänster hand just nu :( åhhh  sen så kunda jag inte ens sova till sidan om ni fattar jag menar :D

 Aja ska väll lägga mig i sängen igen :/ Bye bye ska skriva mera lite senare :D

Kommentarer
Postat av: Elenor

det går bra!

2009-12-02 @ 18:00:44
Postat av: Eelin

Du är nog inte ensam om att ha jävligt ont :)

2009-12-02 @ 18:07:27
URL: http://massoraveelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0