It's like when you loose hope, I don't think you will ever find glory

Har precis kollat på Paradise Hotel.Jag hejar fortffarande på franceska och hoppas det är hon som vinner hela.. Hon dära erik och catja är så jävla bitchig :s Usch men vi får se va som händer imorgon igen :D  för en av tjejerna ska bort. Usch nu är jag så trött så att jag nästan sommnar haha Aja ska nog lägga mig snart och kollar på en film, ! Imorgon är det redovisning och jag tänker på det fortffarande! kommer o slappna av bara när jag har redovisat färdigt :( Vill inte :/ Förresten har idrott imorgon ska till idrotten för jag har inte varit där i ungefär en månad XD haha.   Har inte mycket mer att säga än att jag är sjuukt trött just nu För imorgon börjar lektioner och då måste man ju vara pigg !


Kommentarer
Postat av: Anonym

franceska är ju dum i huvudet

2009-12-10 @ 21:04:35
URL: http://elinaapersson.blogg.se/
Postat av: peter

eh neh franceska är inte alls dum i huvud :O Men det är hon som åkte ut idag :( inte bra!

2009-12-10 @ 21:35:41
URL: http://youngpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0