It is true.

besvikelse har man stött på flera gånger, speciellt det här året. Ofta blir inte saker som man har tänkt sig. jag trodde att livet skulle vara lätt, men det är tvärtom. Många har svikit och jag har säkert svikt själv. Om nån tycker att jag har gjort det så vill jag be om förlåtelse. Jag trodde på fler av mina vänner som nu har svikt. gett många chanser men sviker ändå gång på gång. Nu har jag tröttnat! jag trodde på än vän, var en av mina bästa vänner. som svek mig väldigt mycket. jag ställde upp för dig, hjälpte dig verkligen. sen när väl jag behöver stöd, så sket du i det. bara pratar bort det problemet. och nu känns det som om jag har väldigt svårt att förlåta dig. dina chanser är tagna. 
men nu vet jag, nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner. och jag vet hur ni ställer upp för mig, hur ni uppskattar mig. jag älskar er och ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: SOLINA

- Hehe våga ändra din design själv. Jag kunde INGENTING om design, testade mig fram och kan väldigt väldigt mycket nu. Du hittar allt du behöver hos www.designadinblogg.se :)

2009-12-14 @ 17:57:06
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0