Im back

Förlåt om jag har inte skrivit  mycket dom senaste två dagarna här på bloggen.. har varit upptagen. fast nu ska jag skriva mer o mer igen . Typ vad jag  har gjort idag. Vart i trollhättan  en sväng, vad vi gjorde där var typ ingenting . KOllade på när Felix och hans vänner skejtade. hähä. Fick skjuts till Kusinen och tog bussen hem en :) och sedan så kollade jag på olika mobiler på en katalog för ska ju köpa en ny mobil till mig imorgon liksom ;) Och jag vill ha den hetaste mobil just nu :) sen anyway så va jag och mina två kusiner på bio och kollade på Alvin och gänget 2 den va kass :S bebis film inte min grej liksom.. Så jag hade jätte tråkigt inne på bion i över två timmar :(

Fast nu peppar v itill nyår och dukar våra fat  och slår vi i glasen på årets sista dag.. vi tänker raketer och pyntar oss i takt för ett nytt år är välkommet och kommer tindra som sagt!! haha

Mhm det är en påhittad låt som jag tänkte XD haha
Nu ska jag sova godnatt på er och vi ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0