idag den 22 december.

 Imorgon Blir det nog att Städa hemma och i mitt rum för det ser stökigt ut. hihi Sen så ska jag nog träffa Richard och adam en liten stund imorgon.. Jag har riktigt julkänsla i hela kroppen, det liksom pirrar  och nervös men vet inte vad :S ? haha Jag tror att det är känslan som hållt sig sen när man var barn, Fast det blir ingen tomten som ska komma den här året iallafall inte som dom andra år :D för vi haft tomten haha! Julklappar och allt spännande som händer, Men Jag hoppas jag får fina paketer o så inte bara dom  små barn  som får massa fina paketer helatiden :/ dom får massa leksaker :(! Ändå så har man denna känslan, riktigt härligt tycker jag.



Här ser ni vi har massa paketet under granen hihi.. och jag och mina kusiner  grejade jul gran!  och det blev jätte fin tycker jag :)


Mhm från vem kan den hära stora paketet till ? Hoppas den är till mig iallafall :D hihi!



Sista inlägget idag är en bild till mig :D hihi!


Kommentarer
Postat av: SOLINA

- Hej Peter! oja det var det, God jul på dig med! :)

Jodå allt är prima tack, med dig da? :D

2009-12-23 @ 02:30:12
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0