I stay here all the time.

Hmh Jag väntar på att min arm ska dö! haha näe men den har blivit bra nu iallafall... den gör lite ont  inte som förrut som gjorde jätte ont, fast det trycker lite på armen.
 Jag kollade i min kalendar för första gången idag och märkte att vi kanske inte har så slappt som jga trodde vi skulle ha till lovet.... Utan att vi ska ha matte prov innan lovet  :/ åh hatar det,, kommer o få ig säkert igen på matte :(  Matte är den värsta ämne :/  hur ska jag ens klara detta?Mhm ? Sen så läste jag min horoskop idag det är stenbocken och det står  såhär, Kärlek det är så skönt och behagligt runt dig nu och du verkar med rätta nu vara lyckligt med ditt kärleksförhållande. även vänner får du lycka med nu i veckan. arbete/hälsa i den här veckan kan ditt arbetande komma att nå fina resultat. du är en verkligt  idog tillgång för en arbetsgivare. du får glädjande besked och bör vara på ett friskt humör. Ditt ekonomi är det som har med utbildning att göra som kan komma att kosta dig en del.. vinchans i spel är just nu dåligt :D haha spela bara om du känner att du måste och var då sparsam...
Haha min horoskop den här veckan tycker jag va lite roligt... som om jag har kärlek nu eller ? :S neh det har jag inte...Ska studera först innan man ska tänka på sånt! Det har jag tid med det.. hihi!


Kommentarer
Postat av: mimmi

sv. Tack :) du med!

2009-12-04 @ 18:31:54
URL: http://mimmijeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0