fredags myss!!

Äntligen är det fredag och det är helg nu :D skönt va ? Kom Hem nyss från skolan slutade 13:45 idag vi fick reda på hur det gick på provet om debat artikel i samhäll.. det gick väll bra för mig jag fick bara g :D hihi...
Jag är jätte hungrig nu :( maten är inte än klar :/ det är kyckling vingar tror jag och sen så ska vi äta ris med det :D i love it!!!!
Ikväll så ska jag kolla på idol, och jag hoppas att Calle åker ut, han är inte bra! Men men alla vet endå att Erik kommer o vinna :D han sjunger bra har snygg röst tycker jag.. medan tove hon byter inte hennes stil när hon sjunger!!! imorgon så ska jag nog åka till överby och kolla på idolerna för dom ska ju komma på etage :D antar att det blir mycket folk o så som kommer o skrika ;O Hoppas vi ska inte till göteborg imorgon på morgonen :( då kommer jag ju vakna klockan 4 och sen så ska vi ta bussen till trollhättan resecentrum  6:13 till göteborg :( det är så tråkigt där vi ska åka,  Hoppas iallafall att det blir ingen imorgon :(
Jaja whatever, ska lägga mig i sängen lite tils kyckling blir klar
så see ya later alligator :D


  Förresten vem tror ni åker ut på idol ?

  Erik :
  Tove:
  Calle:

 Well jag tror iallafall att Calle  åker ut idag!

Kommentarer
Postat av: peter

hade fel det va tove som åkte ut :D

2009-12-04 @ 23:03:37
URL: http://youngpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0