Det är kallt idag

Snälla tomten, jag önskar mig en kamera i julklapp!
Igår var  det skolavslutning på skolan och det är  julmys i fullgång här hemma, vi gjorde knäck, marcipan-och-nougat-bollar, cornflakestoppar, ah, allt ni kan tänka er så nu är kylen full av gottigheter!:)
Vaknade tidigt idag och tittade ut - sol och klarblå himmel, snön glittrar på marken, hur härligt? ville följa med ut på pulkaåkning, men känner mig fortrafande inte riktigt frisk... så jag ska nog in till stan en sväng för mig själv  imorgon och köpa de sista julklapparna, tänk att jag fortfarande inte är färdig efter alla pengar jag har spenderat på det... det bränner i plånboken, men det är alla värda:D

Kommentarer
Postat av: Eelin

Du har ju redan en kamera?

2009-12-20 @ 20:02:20
URL: http://massoraveelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0