Det är inte ens helg ?

Har varit på överby idag och kollade på idol :D mariette va riktigt bra och eddie med :D dom va skit duktiga!!!!  sen så  träffade jag mina klasskamrat asså helena och tanja och sedan så gick jag med dom sen dess..  Vi stog också i lång kö och väntade på att vi tre skulle signera idolerna men till slut så  va det slut :S haha tanya blev lite sur för att han inte  fick  Niklas autograf liksom XD haha.. sen  när vi åkte till trollhättan så träffaDE vi mikaela också och då sa jag vi hörs på måndag till dom för  min kusin o dom väntar på mig :S sen så åkte vi hem till mina kusiner och så kom den andra ksuiner o åkte vi hem sen för att han ska sova hemma hos oss :( det är jätte jobbigt vill inte att han ska sova hemma... han är så störande!!!
Usch. Ska krypa ner i sängen igen. Se lite på tv o chilla och sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0