matteplugg

Jag borde sitta med matteboken nu och plugga järnet som förmodligen de flitiga tvärsare gör, men vad synd att jag inte tillhör dem då haha skojar :D jaja ska plugga . Istället väntar jag på att klockan ska slå 10 och en filmrulle börjar. Jag väljer att chilla tills dess. 
 Har varit uppe med kusinen idag i trollhättan  och hoppat lite, vi kravla oss över två 1.10 banor utan några problem och pustade sedan ut. Jag flåsade nog mest, men jag skyller på förkylning och inte dålig kondis. Hade lite julklapp spann med min moster XD sen så jag och min kusin köpte en liten paket till min andra moster haha en chakadoll XD en liten ful docka!!! fast det va jag som betalade iallafall haha XD
jag kommer nog ha de fränaste ridskorna i stallet och askungen kommer glittra mer än alla andra hästar. Spännande.. talade iallafall XD  Skojar!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0