år 2009 lista

Ska väll svara på dom här då!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag åkte pulka med mina kompisar för jag har aldrig åkt pulka förrut :D och jag är rädd med det sen så åkte jag vattenkana eller va det nu heter på vattenpalatset :D haha!
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade ingen nyårslöfte förra året men i år har jag :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Som tur var inte
5. Vilka länder besökte du? hAR Inte varit utomlands i år.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010 ? GOthia Cup <3 Love it
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum, men  när jag va på gothia cup invigning för första gången.. och jag tycker det va jätte roligt o så!
8. Vad var din största framgång 2009? vet inte :D
9. Största misstaget? Öppnat mig för fel människor ...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk ja!
11. Bästa köpet? Min Mobil, Kläder och massa saker, Speciellt System Camera
12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker typ kläder mobil och så.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Sommaren :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009, Sexy bitch arappappapa och Ladies Ladies massa kom inte ihåg va dom andra heter."
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner mera
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spendera pengar på onödiga saker
18. Hur tillbringar du julen? Med min släkt
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? H2oc och vet inte XD
21. Bästa boken du läste i år? Inget
22. Största musikaliska upptäckten? oj vet faktiskt inte...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mhm Jag minns inte va jag fick när jag fyllde år i år  hehe
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej....
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade Kalas Med familjen o så
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? aaaaaaaaaaaaaaa
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vanligt
29. Vad fick dig att må bra? Min mobil kanske XD vet inte
30. Vilken kändis var du mest sugen på? inget kanske hon dära douzen
31. Vem saknade du? Vet inte
32. De bästa nya människorna du träffade? En del snälla människor på skolan XD


Detta var väl kul, kopiera gärna och gör den på din blogg!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

GOTT NYTT ÅR!

Hoppas 2010 blir ett riktigt bra bloggår!

kramar =)

2009-12-31 @ 19:19:30
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: M A L I N : )

tack detsamma :D

2010-01-01 @ 11:15:48
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade du en bra nyårsafton?

2010-01-01 @ 13:16:05
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu är det år 2010 :D

2010-01-01 @ 13:21:53
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0