And all the time you were telling me lies

sitter här och lyssnar på one republic och har precis pratat med adam  som ligger och pratar i sömnen. trodde först han var vaken men det var han tydligen inte. han har en konstig dag idag, pratar i sömnen och kastar snöbollar på mitt fönster för att han vill skrämma mig.  annars har min dag faktist vart bra..tro det eller ej fast promenaden till och från bussen var hemsk, lilla åsa kom på stigande på bussen också så det va väll lite trevligt. annars har jag bara slappat, ska slänga mig i Sängen snart.
Söndag ska jag nog till trollhättan och shoppa lite sedan så måste jag hem och plugga matte för vi har prov sen på måndag.  Kan ingenting liksom XD Well math is not my favorite subjekt at all. det är ju därför :) Nu tänker jag gå o lägga mig så ciao!

Kommentarer
Postat av: SOLINA

- Ingen fara :) ja det måste du!! :)

2009-12-13 @ 13:52:27
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack detsamma:) ja jag såg det. Blev skit glad:)

2009-12-13 @ 21:12:32
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0